تشکر گلزن پورتو پس از بازی از مهدی طارمی سوژه رسانه‌های پرتغال شد.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی طارمی در شب پیروزی ۴ بر ۲ پورتو مقابل پاکوش دی فریرا با ۲ پاس گل و یک گل، یک بازی درخشان دیگر را در لیگ پرتغال به نمایش گذاشت تا تیمش همچنانبا ۶ امتیاز اختلاف نسبت به اسپورتینگ در صدر جدول قرار بگیرد تا رسانه‌های پرتغال و مهاجم پورتو نیز به درخشش ستاره ایرانی واکنش نشان دهند.

اوانیلسون، بهترین بازیکن زمین که ۲ گل خود را با پاس‌های طارمی به ثبت رساند، پس از بازی از ستاره کشورمان تقدیر کرد و گفت: من خیلی خوشحالم که توانستم جایزه بهترین بازیکن زمین را کسب کنم. پیروزی برای ما خیلی اهمیت دارد. از تیم تشکر می‌کنم که بسیار زحمت کشید و مهدی طارمی که ۲ پاس گل به من داد. حالا وقت این است که به تلاش و کار ادامه دهیم.

روزنامه آبولا نیز به ۲ پاس گل طارمی واکنش نشان داد و در گزارش بازی خود نوشت: وقتی نقش‌ها برعکس می‌شوند.

آبولا که انتظار داشت پورتو با گلزنی‌های طارمی و پاس گل اوانیلسون به برتری دست یابد، وقتی اتفاقات این بازی را دید مدعی شد که نقش‌ها برعکس شده است. نشریه پرتغالی ستاره کشورمان را «مهربان» خطاب و از پاس دادن‌های او تمجید کرد.

نشریه اکسپرس در گزارش بازی طارمی را به یک «چسب قدرتمند» تشبیه کرد و نوشت: طارمی چسبی است که پورتو را متحد می‌کند. او پاس گل ویتینا را به گل بدل کرد و برای اوانیلسون گلسازی کرد.

اکسپرس در ادامه به تمجید از زوج تهاجمی پورتو پرداخت و نوشت: اوانیلسون و طارمی یک چیز دیگرند و مثل مارگا و سوارس نیستند. خط تهاجمی این تیم نشان داد که چقدر خلاق است، چقدر می‌تواند سیال باشد و چقدر می‌تواند خطرناک ظاهر شود. تمام این اتفاقات روی دوش ۳ نفر می‌چرخد. طارمی، اوانیلسون و ویتینا، هافبک جوانی که نقشی مهم در ترکیب کونسیسائو دارد.

عکس | بازتاب ویژه درخشش طارمی در رسانه های پرتغال | مهدی چسب قدرتمند مهربانی شد

کد خبر 662287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha